piątek, 16 listopada 2012

Lace shorts








lace shorts - George
shoes, sweater - Primark

30 komentarzy:

  1. kurcze ten sweter mnie zachwyca :)
    super wygląda z tą koronką :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz; D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny sweterek! bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ jak Ci zazdroszczę tego Primarku.Miałam w styczniu lecieć do Londynu, już planowałam zakupy i niestety plany się zmieniły...:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. piorunek jest boski :) a jakie buciki :)calosc swietna

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweter połączony z szortami wygląda genialnie ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooowww...this sweater is simple, but very comfortable! I like it!

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw, sweter i torebka do siebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki tak mnie nie uwiodły jak ten sweterek i były, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ukradnę Ci Kochana kiedyś ten sweterek,zobaczysz;)Cudnie wyglądasz,ostatnie foto <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi sie, ze kazdy czarny element stroju ma inna fakture - swietne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz takie komiksowe nadruki na swetrach bardzo modne. Naprawdę fajne.
    Torebka mistrz.

    OdpowiedzUsuń
  13. A Ty jak zwykle idealnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  14. nominuje Cie ,wiecej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aww super gorgeous and fluffy sweater and matchs perfect with your lace shorts.
    LoveLina
    linalista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zachwycam się Twoimi zestawami :) pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :) Ancia

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw!
    a ta torba cały czas chodzi mi po głowie i coraz bardziej mi się podoba! skąd jest Twoja? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) swoją torebkę kupiłam w sklepie Oasap.com ;)

      Usuń
  18. Kochani dziękuję za przemiłe słowa!! :)

    Thanks for all comments!! :*

    Bella xx

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoje botki! są cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń