piątek, 12 sierpnia 2011

I can feel autumn in the air


Wiem, wiem co powiecie, że moja dzisiejsza stylizacja za ponura, za szara i zdecydowanie za ciepła na tę porę roku.  Niestety pogoda nie napawa optymizmem...odkąd wróciłam do Anglii nie było mi dane oglądać Słońca. Pogoda...iście jesienna, szaro, ponuro, deszczowo, chłodno, a na dodatek wietrznie . Już tęsknię za polskim latem :) 
Tak więc wybaczcie Kochane tę jesienną stylizację. Miłego i słonecznego weekendu Wam życzę!! :)












shorts - Primark
shoes - Next
shirt - Citylife

18 komentarzy:

  1. super spodenki:)
    http://porcelain-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo, że jesiennie to mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham spodenki <3 I koszula świetna, a do tego wszystko zgrane kolorystycznie.
    Pogoda potrafi tak zaskoczyć, że ten zestaw jest odpowiedni :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam czego Tobie wybaczać bo secik mnie zachwycił!:)Pierwsze zdjęcie otwierało mi się powoli siedzę,patrzę,czekam i bum (!)skórzane szorty i tutaj mnie masz:) Genialne połączenie!
    A co do polskiego lata to w tym roku raczej nie ma czego żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze dobrany zestaw jak na mój gust! :) Świetne spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne szorty
    ciekawy zestawik :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wszystko na Tobie wyglada. Bardzo lubie oversizeowe koszule ;) i do tego te szorty. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. super szorty ;))

    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna stylizacja cudowne spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great shoes and shirt =) You look very pretty =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm in love with your look doll. Super chic those shorts are AMAZING.


    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja nie jest taka ponura! Szczególnie podobają mi się buty! W Polsce też pada... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kobieco i poważnie, ale klasycznie i uniwersalnie.;-)
    Podoba się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Kochane,za przemiłe komentarze, zawsze mnie zaskakujecie :)) Miałam pewne obawy co do tego zestawu, a tu proszę, jaka niespodzianka :))

    Thank you so much Girls!!! I really appreciate the comments! :))

    OdpowiedzUsuń